اگه فوتبالیست بود همه میشناختنش!!! اگه هنرپیشه بود همه میشناختیمش!!! تا به حال عکس این دانشمندان جوان و نابغه کشور را دیده اید؟ جوانی
که با همه درد ها و مشکلات جسمانی تا آخرین لحظات زندگی خود دست از کسب
علم و دانش برنداشت و مدال های افتخار را یکی پس از دیگری به گردن آویخت
... ... محمد
شیرعلی شهرضا که از دانشجویان ممتاز دانشگاه صنعتی شریف و متولد سال 1365
بود دانشجوی نابغه دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف که دانشجوی نمونه
کشوری سال 86، دارنده رتبه اول جشنواره
جوان خوارزمی در سال 85 و پژوهشگر ممتاز انجمن رمز ایران بود. در طول دوره
کارشناسی خود موفق به ارایه 80 مقاله علمی در کنفرانسهای بینالمللی شد و
13 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی پژوهشی داشت و یک اختراع ثبت شده
نیز از خود به جا گذاشت. او در سال 1385 به عنوان پژوهشگر جوان ممتاز انجمن
رمز ایران در مقطع کارشناسی برگزیده شد و در دومین کنفرانس بینالمللی
ایکتا 2006 (ICTTA 2006) به عنوان جوانترین محقق انتخاب شد و همچنین در یازهمین کنفرانس
بینالمللی انجمن کامپیوتر ایران (CSICC2006)
به عنوان جوانترین محقق برگزیده شد. این دانشجوی فقید یک کتاب به عنوان
«آموزش الگوریتمها» تألیف کرد و همچنین 2 بخش برای دایره المعارف Encyclopedia of Mobile Computing &commerce و کتاب Handbook of on secure Multimedia Distribution
را نوشته است. زمینههای تحقیقاتی مورد علاقه وی نهاننگاری اطلاعات،
برنامهنویسی تلفن همراه و سیستمهای تفکیک کاربران انسانی از ماشین بود.
وی چندی پیش بر اثر ناراحتی ستون فقرات درگذشت.
اگه فوتبالیست بود همه میشناختنش!!!
*دوست دارم همتون به اشتراک بذارید تا خیلی ها که نمیشناسنش بشناسن و بدونن که چه انسانهایی داشتیم و داریم ولی این جوری از بین میرن
متاسفانه
--
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ساعت ۵ ق.ظ  توسط سید حامد مدنی
|