نسخه چاپيارسال به دوستان
فرماندار خلخال:
احمدی گیوی سبب افتخار ایران و خلخال است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: استاد احمدی گیوی از افتخارات کشور و مایه شوکت منطقه خلخال و کوثر است که خدمات شایانی را در جبهه علم و ادب داشته است.

خبرگزاری فارس: احمدی گیوی سبب افتخار ایران و خلخال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه شورای اداری خلخال با تسلیت درگذشت استاد احمدی گیوی اظهار داشت: تلاش‌های این معلم و استاد ادبیات ستودنی است به طوری که تا آخرین لحظه عمرش در سنگر اجتهاد علمی و ادبی شاگردان ارزشمندی را تربیت کرده و تحویل جامعه اسلامی داده است.

وی با بیان اینکه این شخصیت وارسته عمر خود را سال‌های متمادی مصروف مطالعه و تدریس در علوم ادب فارسی و عرب کرد، افزود: احمدی گیوی از چهره‌های ماندگار کشورمان است که با تمام توان خود سعی داشت از اصالت زبان فارسی و ماندگاری آن دفاع کند.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت توجه به ارباب رجوع و خدمت‌رسانی به مردم را یادآور شد و تصریح کرد: کسب رضایت مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی است چرا که گره‌گشایی مشکلات مردم بزرگ‌ترین عبادت و ماندگارترین ارزش به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خاطرنشان کرد: در عصری که تحولات دنیا به سرعت جهان را تحت تأثیر گذاشته است توجه به وسایل و ابزار ارتباط جمعی می‌تواند شاخص‌ترین الگو و پیام باشد.

در ادامه این جلسه استاد و مفسر بین‌المللی قرآن در سخنانی با اشاره به حضور معنوی جوانان و نسل‌های آینده انقلاب در محافل قرآنی اضافه کرد: قرآن کریم ارزشمندترین کتابی است که تکیه به آن می‌تواند در تربیت و اصلاح جامعه و همچنین سلامت خانواده‌ها بسیار مؤثر باشد که ضرورت دارد در این زمینه خانواده‌ها بحث قرآن و آموزش آن را جدی بگیرند.

ابوالفضل بهرام‌پور گفت: تنها حفظ زبان در گفتار و اندیشه به آن چه که در فکر انجام آن هستیم، می‌تواند راهگشای خوبی در مسیر رسیدن به توصیه‌های عملی باشد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: قرآن و اسلام در کنار هم سبب جهش عظیم معنوی برای سیر الله است و برای همگان وظیفه‌ای شرعی و تکلیف دینی است تا با یادگیری صحیح و اصولی قرآن و نشر آن در تمام اعصار به اعتلای فرهنگ اسلام کمک کنند.

+ نوشته شده در  جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ساعت ۴ ق.ظ  توسط سید حامد مدنی  |