* شاهرود صاحب نماز‌ جمعه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال همچنین با شرکت در جلسه بررسی مشکلات بخش شاهرود خلخال تصریح کرد: از امروز نماز پر‌صلابت جمعه در بخش شاهرود با انتصاب امام جمعه جدید آغاز می‌‌شود.

عبداللهی یادآور شد: مردم علاقمند این منطقه به یقین حضور با شکوهی در این آیین عبادی – سیاسی خواهند داشت و از این ظرفیت در پیگیری بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: با تبدیل شاهرود به بخش، در سال‌های اخیر در مسیر توسعه قرار گرفته به طوری که راه ارتباطی بخش شاهرود  به زنجان و گیلان به سرعت در حال تکمیل شدن است تا ارتباط دیرینه این منطقه با استان گیلان برقرار شود.

فرماندار شهرستان خلخال راه‌اندازی درمانگاه کلور و حضور دو پزشک در این مرکز درمانی را یادآور شد و تاکید کرد: تمام مشکلات این بخش احصا و به مسئولان ذی‌ربط گزارش شده است.

این مسئول در پایان سخنان خود به پایین بودن شاخص گازرسانی خلخال به ویژه شاهرود اشاره کرد و از مسئولان خواست برای کاستن از محرومیت منطقه از نگاه بخشی جداً پرهیز کرده و بخش شاهرود را همچون سایر مناطق استان در خدمت‌رسانی بیشتر مورد توجه قرار دهند.

+ نوشته شده در  شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱ساعت ۱۲ ق.ظ  توسط سید حامد مدنی  |