امام جمعه خلخال گفت : خبرنگاران ،بایدحرفهای مردم را به گوش مسئولان رسانده و پل ارتباطی بین مردم ومسئولان باشند
به گزارش خبرنگار افتخاری سایت خلخالیم: صبح امروز در مراسم درس اخلاق، که در دفتر امام جمعه برگزار گردید. به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار و به همت دفتر امام جمعه و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خلخال، از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.
حجه الاسلام امیر رشتبری در این مراسم افزود: شغل خبرنگاری یکی از پر زحمت ترین و حاشیه سازترین شغل هاست.که این خبرنگار است که در ارائه مسائل جامعه نقش به سزائی را ایفاء می کند.
وی خاطر نشان کرد :خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین بوده و باید صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند.
رشتبری گفت: یکی از وظایف خبرنگاری انتقال خبر ناب و سالم به مردم بوده و بتواندبا اطلاع رسانی و انتقاد سازنده علاوه بر کمک به جامعه ،بین مردم ومسئولان تعامل ایجاد کند .
در پایان این مراسم از خبرنگار سایت خلخالیم و سایر خبرنگاران فعال شهرستان تجلیل شد.
خبر : محمد علی کریمی
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ساعت ۱۲ ب.ظ  توسط سید حامد مدنی
|